söndag 30 september 2012

Auktion !

I påskas tillbringade vi i laget plus några föräldrar en vecka nere i Prag. Vi hade en otroligt härlig resa med handboll, sevärdheter, shopping, disko, killar, marknader och mycket, mycket mer. På bussen hem fick tjejerna i uppgift att tillsammans göra en tavla. De fick en tom duk och lite pennor, där var och en fick rita något minne från resan. Duken fylldes snabbt med allt från kortlekar till kiltar, allt med sin egen roliga historia bakom. Eftersom tavlan blev så fin, kom vi på att denne nu kan auktioneras ut här på bloggen. Tavlan har fått en fin ram och bilder finns här nedan, dock tagna med min mobil, så bilderna gör den inte riktigt rättvis tycker jag.

Det är alltså fritt fram för er alla att lägga bud på tavlan. Den som har lagt högst bud nästa söndag 14/10 klockan 12.00, kommer att kunna stoltsera med denna tavla i sitt hem. Nedräkning, samt vem som för tillfället har högst bud kommer att finnas tillgängligt i kolummen ute till höger. Vill du lägga bud så görs det här nedan i kommentatersfältet, med ditt namn och ditt bud (endast bud med jämna hundralappar). Pengar går givetvis till tjejernas lagkassa och blir förhoppningsvis ett bra bidrag för en cup utomlands i sommar.

Jag börjar budgivningen med 200:-, Kom igen nu!


Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se


 
 
 
 

9 kommentarer:

Anonym sa...

Kicki - 500,-

Anonym sa...

Karin Olofsson 800:-

Anonym sa...

1000kr
/KiA och Jonas

Anonym sa...

11ookr
/Jimmy

Anonym sa...

Rossi vill inte att jag skall döda auktionen redan så jag lägger 1500:-. Jag höjer bara hela 500 lappar :) / honken

Anonym sa...

Jag höjer bara hela 100 lappar och det räcker så länge jag bjuder över dig.

/Jimmy

Anonym sa...

Jag ser inget bud på 1600:- Jimmy. Mycket snack och lite verkstad ;)

Anonym sa...

glömde visst att skriva dit 1600kr

/Jimmy

Anonym sa...

Jag glömmer inte, 2000:- / honken