torsdag 5 juli 2012

Även solen har sina fläckar..

Honken har redan hamnat i det beryktade stadiet som vi kallar "Cupkoma". Detta märkte jag redan imorse vid frukosten, jag gick först och tog ett långt bord till oss. Honken kommer in i matsalen och ser ut att leta efter mig, jag viftar men får ingen reaktion. Han går rätt förbi mig och sätter sig vid bordet bredvid och går för att hämta kaffe. När han sen kommer tillbaka säger han "jasså, det passade inte att sitta här?". Ja vad ska man svara på den? Förklarade läget, suckade och skrattade.

Efter frukosten gick jag för att ta en dusch. När jag kommer tillbaka frågar jag tjejerna vilken tid vi skulle gå, då jag missat samlingen när jag duschat. De svarade klockan 10, jag tyckte det lät tidigt då vi inte spelar förrän 12.35. Men jag säger inget då Honken säkerligen har en plan med det.

Vi åker och kommer fram till Heden 10.30. Går till planen, Honken tittar på klockan och utbrister "men min klockan är ju bara 10.30". Då har hans "Cupkoma" gjort att vi är på heden en och en halv timme tidigare än vi skulle. Men vad gör det? Tjejerna kollar matcher och shoppar loss i Intersport-tältet, medan vi tar en kaffe på solterassen :)








Kram Pernilla

1 kommentar:

susan jönsson sa...

Lycka till idag med :-)