lördag 23 mars 2013

Dags igen...

Varit väldig låg aktivitet från min sida här inne på bloggen. Kan dock se på statistiken att det finns en tapper skara som är inne dagligen för att se om det skrivits något nytt, ledsen att jag gjort er besviken ;)

Men nu är det snart dags för ett nytt äventyr för tjejerna, på fredag beger vi oss nämligen till Berlin för att spela handbollscup Själv tycker jag att det ska bli fantastiskt kul att åka iväg tillsammans med Honken och tjejerna igen. Under våra resor blir det sällan en lugn stund och det bjuds på otroligt många skratt. Tjejerna har haft en tung period handbollsmässigt och jag tror att den här resan kommer skapa massor med ny energi i laget.

Beroende på hur det är med uppkopplingen nere i Berlin, så ska jag försöka hålla er uppdaterade om vad som händer. Eller vad tycker ni?



Ta hand om er
Kram Pillam


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill verkligen att du uppdaterar, alltid lika kul att läsa! Ännu roligare kanske när vi för första gången inte kan vara på plats! Ha en underbar resa!/KiA

Anonym sa...

Håller med KiA ,vill verkligen du uppdaterer, för det är alltid lika roligt att läsa Lycka till och ha en trevlig resa :) / Rita