måndag 7 maj 2012

SM-finalerna

Har inte skrivit på jättelänge då tjejerna har uppehåll från mig och Honken. De kör ju istället fys hela Maj månad med Karin och Einar. Men trots detta har jag en del trogna läsare som tittar in varje dag :)

De senaste veckorna har det gått ovanligt mycket handboll på tvn, mycket trevligt! SM-slutspelet har stått i fokus och på lördag avgörs det i Malmö arena. Två skånelag som ska försöka sno åt sig guldmedaljen från alltid lika starka Sävehof.

Jag, Jonas och tjejerna kommer vara på plats under hela lördagen för att hjälpa till lite och sälja lotter.

Så nu tycker jag att det är dags för er att tippa här i kommentarsfältet. Vem tror ni vinner? Och med vilket resultat?

Herrar: Sävehof - Kristianstad
Damer: Sävehof - Lugi





Kram Pernilla

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herrar: 28-30 Kristianstad
Damer: 25-22 Sävehof

/Jonas

Anonym sa...

Herrarna tror jag Kristianstad vinner med 1 boll
Damerna vinner tyvärr Sävehof stort med 11 bollar

/KiA

Anonym sa...

Tänk vad kul det skulle vara om Skåne tar hem båda gulden!! Hoppas, hoppas, men tror tyvärr inte på någon av dem!

Anonym sa...

Oj, jag blev väldigt anonym, det var Catharina som skrev :)